Locatie manager Inge de Bruijn Zwembad

Aantal uur

32 - 38 uur

Salaris

-

Dienstverband

Vast,

Fulltime

Opleidingsniveau

HBO / Bachelor

Plaats

Barendrecht

Dit ben jij

Als locatiemanager geef je leiding aan een team van ongeveer 18 fte. Je zet de grote lijnen uit en helpt het team zich te focussen op de belangrijkste doelstellingen van onze organisatie. Dit is een functie vol afwisseling, verantwoordelijkheid en impact.
 
Momenteel zijn we gestart met een project voor uitbreiding van het zwembad met een extra bassin en recreatieve elementen. De oplevering wordt verwacht in 2026, wat nieuwe kansen en uitdagingen met zich meebrengt.
 
Het Inge de Bruijn Zwembad werkt samen met Sportfondsen Nederland (SFN), dat ook de backoffice verzorgt op het gebied van (financiële) administratie, marketing & communicatie, bouw & techniek en HR. Jij fungeert als verbindende schakel tussen het zwembad, SFN, de gemeente, lokale verenigingen, vaste gasten en regionale en landelijke samenwerkingspartners. Daarnaast analyseer, bewaak en adviseer je over onze positie in de markt.
 
Wij bieden een dynamische en verantwoordelijke baan waarin jij:

  • De bewoners van Barendrecht en omstreken in beweging brengt en houdt.
  • Gemakkelijk contact legt en relaties onderhoudt met diverse stakeholders.
  • Initiatief neemt en kansen signaleert om de organisatie verder te ontwikkelen.
  • Werkt in een fijne, informele sfeer met collega’s die samenwerken en elkaar ondersteunen.

Dit ga je doen

Als locatiemanager stuur je medewerkers op verschillende functieniveaus en afdelingen aan. Samen met de afdelingshoofden zorg je voor een efficiënte organisatie, een veilige werkomgeving en het realiseren van duurzaam rendement. Jij borgt de continuïteit van de onderneming door doelgericht te werken en strategische keuzes te vertalen naar de dagelijkse praktijk, zoals het opstellen en bewaken van de (financiële) meerjarenbegroting.
 
Daarnaast ben jij het gezicht van de accommodatie en bouw je actief aan de solide positie ervan in de regio. Met jouw ondernemerschap en natuurlijke overtuigingskracht weet je mensen mee te krijgen en de organisatie verder te laten groeien. Je hebt affiniteit met sport en beweging en begrijpt de dynamiek van de Leisure sector, waarin gastvrijheid en klantgerichtheid centraal staan.

Wat breng je mee

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding in commerciële economie, bedrijfskunde, sales, toerisme of Hospitality
  • Technisch en financieel-economisch inzicht, met bewezen ervaring in het succesvol leiden van een bedrijf.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare management- en commerciële functie, bij voorkeur in de Hospitality sector of zwembadbranche.
  • Sterke leiderschapsvaardigheden: je weet hoe je mensen motiveert en begeleidt in hun ontwikkeling.
  • Organisatiesensitiviteit: je doorziet processen, belangen en hiërarchieën en weet hierop te anticiperen.
  • Actuele kennis van marktontwikkelingen en de vaardigheid om deze te vertalen naar strategische acties en adviezen.


Competenties samengevat:

  • Leiderschap & strategisch inzicht: Je stuurt een team aan en waarborgt continuïteit.
  • Financieel en commercieel bewustzijn: Je stelt begrotingen op en vertaalt deze naar de praktijk.
  • Netwerken & stakeholdermanagement: Je bouwt aan relaties met interne en externe partijen.
  • Gastvrijheid & servicegerichtheid: Je begrijpt de Leisure sector en zet de gast centraal.
  • Innovatief & ondernemend: Je signaleert kansen en neemt initiatief om de organisatie te verbeteren.

Wat wij jou bieden

Wij bieden een afwisselende en verantwoordelijke functie met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een marktconform salaris (schaal 11, CAO Zwembaden).
  • Een solide pensioenregeling bij het SFN Pensioenfonds.
  • Werken in een inspirerende omgeving met een team dat samenwerkt aan groei en innovatie.

Interesse?

Is dit echt iets voor jou? Solliciteer dan snel via de roze button en laat je gegevens achter!

Ken je iemand die perfect bij deze functie past? Stuur deze vacature dan door – daar doe je ons én die persoon waarschijnlijk een groot plezier mee!

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek, gevolgd door een aantal sollicitatiegesprekken met jouw mogelijk toekomstige collega’s. Daarnaast vragen we om referenties en een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan gerust contact op met John van den Burg via directie@ingedebruijnzwembad.nl of bel 0180-615220.

Deel dit bericht

Wist je dat

No data was found

Werken bij Sportfondsen, weten hoe het écht is?

Als iemand je dat kan vertellen, dan zijn het natuurlijk je (hopelijk) toekomstige collega’s. Lees hier hun ervaring!

Ben je nu al enthousiast? Zoek snel een vacature die bij je past.

“Ik maak van iedere dag een topdag. Ik zit vol energie”

Ulbe
Applicatiebeheerder

“We hebben een gezellig team, waarin iedereen zichzelf kan zijn”

Samantha

Developer

“Mijn team zorgt voor een gezonder aanbod in de horecagelegenheden van onze accommodaties”

Dennis

Bedrijfsadviseur

“Als ik alle dingen heb gedaan die ik moest doen. Dan is mijn dag echt een succes!”

Sandor

Senior financial controller

Solliciteren voor Locatie manager Inge de Bruijn Zwembad

Leuk dat je reageert op de vacature Locatie manager Inge de Bruijn Zwembad! Vul hieronder jouw gegevens in en we nemen contact met je op.
Bedankt voor je sollicitatie! We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Voornaam
*
Achternaam
*
E-mailadres
*
Telefoonnummer
*
Motivatie (bestand uploaden)
Motivatie
CV
*